loading...
ویدئو لرن
آخرین ارسال های انجمن
کریم اروجی بازدید : 1377 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (2)

سلام
امروز آموزشی برای دوستان آماده کردم ه نام slider 
از بسته ابزاری dev compunent عملکردی شبیه به trackbar ویژال استدیو داره 
با کمی امکانات بیشتر
توی برنامه یک موزیک قرار داده شده با زدن دکمه پخش اهنگ پخش میشه میتونید با slider صدای موزیک رو کم و زیاد کنید که توی آموزش تصویری موزیک قابل شنیدن نیست که من از دوستان عذر خواهی میکنم

wysiwyg image



دانلود آموزش تصویری 

حجم : 15 MB 

کیفیت : عالی 

مدت زمان : 5 دقیقه 

دانلود برنامه (سورس) 


پسورد فایل ها : www.video-learn.ir 

بیصبرانه منتظر نظراتتون هستم 

یا علی 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1394/01/20 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

عالی مرسی اگه میشه اموزش
MetroTilePanel
Metro-Bil
DotNetNote
رو هم بزار
پاسخ : چشم سعی میکنیم قرار بدیم.
موفق باشید.

این نظر توسط amir mohammad در تاریخ 1394/01/19 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم عالی شکلک
ممنون
پاسخ : خواهش میکنم !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت با کیفیت ترین و کم حجم ترین ویدئو های آموزشی برنامه نویسی و همچنین سورس کدها جهت دانلود "رایگان" گذاشته میشود. همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از "انجمن تخصصی" سوالات خود را مطرح کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطلبی را میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 460
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 636
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,266
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 99,129
  • بازدید کلی : 2,287,761