loading...
ویدئو لرن
آخرین ارسال های انجمن
سجاد افضلی بازدید : 19216 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (12)

 

| سورس تبدیل تاریخ های هجری شمسی،هجری قمری و میلادی به هم + لینک دانلود اختصاصی |


این سورس کد که امروز برای شما کاربران گرامی قرار میدهیم ، با استفاده از سه ComboBox یک تاریخ


را از کاربر دریافت میکند و با استفاده از توابعی که در پروژه میتوانید مشاهده کنید،آن ها را به یکدیگر


تبدیل میکند و خروجی ها را به صورت جداگانه نمایش میدهد ...


بسیاری از دوستان در برنامه های خود این مشکل را دارند که بخواهند تاریخ روز را نشان داده یا 


تاریخ ها را به یکدیگر تبدیل کنند.


شما میتوانید این سورس کد را با لینک مستقیم از ویدئو لرن دانلود کنید. 

 

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر منبع آزاد است.


____________________________DOWNLOAD BOX______________________________

 

  دانلود سورس کد به زبان سی شارپ : لینک مستقیم ___ لینک کمکی (Picofile.com)

 

 دانلود سورس کد به زبان VB.NETلینک مستقیم ___ لینک کمکی (Picofile.com)

 

   پسورد فایلها : www.videolearning.rozblog.com

  

 حجم سورس کد : 100 کیلو بایت  

  

نویسنده پست : سجاد افضلی

__________________________________END___________________________________

 

                                           نظرات شما دلگرمی ماست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط douzloo در تاریخ 1395/03/18 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

من خودم چندين ساله برنامه نويسم الگوريتم و برنامه تان عالي بود

این نظر توسط ابوالقاسم در تاریخ 1395/02/02 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سلام من تاریخ را با شمسی در تکس باکس وارد کرده و آن را به میلادی تبدیل کرده و در دیتابیس ذخیره کردم.ولی مشکل اینجاس که می خواهم در دیتاگرید ویو به صورت شمسی نمایش دهم اکه امکان دارد از طریق ایمیل راهنمایی بفرمایید.
پاسخ : سلام
لطفا مشکل خود را در انجمن مطرح کنید.

این نظر توسط محمد امین همت در تاریخ 1395/01/22 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام برنامه ی تاریخ مشکل دارد لطفا آن را بررسی نمایید
پاسخ : سلام
لطفا مشکل را دقیقا مطرح کنید.

این نظر توسط mahan در تاریخ 1394/08/26 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
ببخشید لینک دانلود کارنمیکنه اگه ممکنه سورس تبدیل تاریخ را برام ایمیل کنید یا اینکه فعال کنید بتونم دانلود کنم
مرسی خداخیرتون بده
پاسخ : با سلام
لینک های اصلی و کمکی هر دو کاملا سالم هستند و تست شدند !
لطفا دوباره سعی کنید.

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1394/06/03 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

سلام ، خسته نباشید ، ممنون از سورسی که گذاشتید
پاسخ : سلام
خواهش میکنم !

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/05/20 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر به خاطر برنامه
این برنامه تو تبدیل تاریخ قمری مشکل داره
یک روز اختلاف داره
سورهای دیگر هم این مشکلو دارن .گشتم دیدم تو متا دیتا هجری قمری ماه قمری رو 30 روز حساب کرده نه 31 روز
لطفا این مشکلو رفع کنید خیلی پرکاربرده
پاسخ : با سلام
با ایجاد ویرایش کوچک در سورس این مشکل حل خواهد شد !

این نظر توسط عقیل در تاریخ 1394/05/12 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

به طور خلاصه بگم که میخوام تاریخ میلادی رو از دیتابیس بگیرم و بعد به شمسی تبدیلش کنم و نمایشش بدم
پاسخ : با سلام
لطفا اینگونه سوالات را در انجمن تخصصی مطرح کنید : www.Video-Learn.Net/Forum

این نظر توسط عقیل در تاریخ 1394/05/12 و 5:07 دقیقه ارسال شده است

آقا فقط اینو بگم که قطعه کدی که نوشتی (برنامه منظورمه) عالی بود...
از ساعت 1شب تا حالا داشتم دنبال تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میگشتم تا اینکه اینجا رو پیدا کردم...
فقط دوست عزیز اگر راهنمایی بکنید بنده رو دیگه خیلی لطف بزرگی میکنید به من:
///
من با استفاده از کدهای برنامتون تاریخ شمسی رو به میلادی تبدیل کردم و ریختم توی دیتابیس...
حالا میخوام توی فرم جستجو این تاریخ رو بریزم توی دیتاگرید اما تاریخی که ثبت شده میلادی هست و قبل از ریختن توی دیتاگرید لازمه تبدیل بشه به شمسی
(دلیل اینکه تبدیل کردم به میلادی هم اینه که بشه بعدا اختلاف دوتاریخ یا غیره رو انجام داد)
ممنون میشم اگر راهنماییم کنی که چطور تبدیلش کنم به شمسی
////
لازم میدونم دوباره تشکر کنم
پاسخ : با سلام
دقیقا متوجه منظور شما نشدم ، برای تبدیل تاریخ مگر نمیتونید از همین توابع موجود در برنامه استفاده کنید ؟!

این نظر توسط رحیمی در تاریخ 1394/04/31 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

درود و سپاس از برنامه خوبتون
ببخشید برنامه تون تاریخ های قمری را یک روز بیشتر نمایش میده .
پاسخ : با سلام
بله مشکلی کوچک در کدنویسی وجود داشته است !

این نظر توسط محسن هاشمی در تاریخ 1394/01/16 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام و شاد باش خدمت همه دوستان عزیز متاسفانه این تبدیل تاریخ قمری .net باگ داره و توی یه تاریخ هایی درست نیست .

مثلا تاریخ 01/01/1394 شمسی باید بشه 30/05/1436 ولی میشه 01/06/1436

یا تاریخ 05/05/1437 قمری باید بشه 25/11/1394 ولی یه روز بیشتر یا کمتر میشه .

و تاریخ های زیاد دیگه.

دوستان اگه کسی این مشکل رو حل کرد به من هم بگن ممنون میشم .شاد باشید
پاسخ : سلام
انشالله اگر وقت کردم مشکل رو حل میکنم و لینک دانلود جدید قرار میدم.
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
در این سایت با کیفیت ترین و کم حجم ترین ویدئو های آموزشی برنامه نویسی و همچنین سورس کدها جهت دانلود "رایگان" گذاشته میشود. همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از "انجمن تخصصی" سوالات خود را مطرح کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطلبی را میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 460
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 616
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 256
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 1,180
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 3,067
  • بازدید ماه : 9,592
  • بازدید سال : 108,650
  • بازدید کلی : 2,297,282