loading...
ویدئو لرن
آخرین ارسال های انجمن
سجاد افضلی بازدید : 3192 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (4)

 

 با عرض سلام.

 

به در خواست یکی از دوستان ، این برنامه رو ساختم و در سایت قرار میدم.

 

 کارایی این برنامه زیاد به نظر سخت نمیاد اما کدهای پیچیده ای داره.

 

این برنامه با کلیلک کردن روی هر خط ریچ تکس باکس همون خط به رنگ قرمز در میاد.

 

 

لینک دانلود ویدئو توضیحی : کلیـــــــــــــــــک کنید       حجم : 15 مگابایت   مدت زمان : 8 دقیقه

 

سورس VB.NET لینک مستقیم : کلیــــــــــــــک کنید        حجم : 70 کیلوبایت

      

سورس #C لینک مستقیم :  کلیـــــــــــــــک کنید   حجم : 70 کیلوبایت

 

 
پسورد فایلها : www.videolearning.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/04/24 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

با سلام

لینک ذیل بررسی شود

سورس #C لینک مستقیم : کلیـــــــــــــــک کنید حجم : 70 کیلوبایت

تشکر و سپاس از شما به خاطر تلاش بی دریغ تون

با آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامتی برای شما دوست عزیز
پاسخ : سلام
ممنون که گفتید
اصلاح شد

این نظر توسط محمد علی محمدی در تاریخ 1393/03/19 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

حرف نداشت واقعا . . .
راست میگی : من اول با خودم گفتم خیلی سادست بعد هر کار کردم نتونستم بنویسم تا وقتی که مخم داغ کرده بود و اومدم اینو دانلود کردم. شکلک

این نظر توسط hojat در تاریخ 1393/03/19 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون
پاسخ : خواهش میکنم !

این نظر توسط رضا تقوی در تاریخ 1393/03/18 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایتتون خیلی خوبه و میشه گفت با همین دو تا پست من فهمیدم با بقیه فرق دارید
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت با کیفیت ترین و کم حجم ترین ویدئو های آموزشی برنامه نویسی و همچنین سورس کدها جهت دانلود "رایگان" گذاشته میشود. همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از "انجمن تخصصی" سوالات خود را مطرح کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع مطلبی را میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 460
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 636
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,307
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 99,170
  • بازدید کلی : 2,287,802